Grymma tips på t-shirtar

Innehåller reklam och länkar till Ellos
Vi har varit iväg med på många event det sista och med tanke på att våren dykt upp till slut och att solen alltid skiner i Göteborg så vill jag dela med mig av lite tips här. Fick många frågor om mina t-shirtar så här kommer en skön kavalkad med riktiga kap! 
T-shirt Dario, du hittar den blåa HÄR
Även denna tisha är modellen Dario och kommer i en cool grön färg, du hittar den HÄR
Denna här är från Jack & Jones.Den börjar ta slut så skynda dig och hugg ditt  ex, du hittar den HÄR. Det finns massor av andra snygga plagg så klicka runt och kika om du hittar något mer fynd till just dig.
(null)
Idag har vi kört ett skönt hockeypass över lunchen här i Göteborg. Har saknat att spela och det kändes verkligen att man varit borta från spel i snart 7 veckor!
Hård träning nu, i början av juni lyfter flyget till New York för en knapp veckas hockeycamp. 
Längtar.... 🏒😎 
 
 
 
#1 - - Jonny:

Grymma t-shirtar! Hur får du reda på kampanjerna?

Svar: Tjenare
Jag jobbar tillsammans med bl.a. Ellos och när de har erbjudande så passar jag på att tipsa om dom.
Janne

#2 - - Sussie:

Men Janne!
Det är ingen rea på Tishorna, blå och grön är för 199:- styck, har du någon rabattkod? Annars skitsnygga till gubben min😃

Svar: Hej Sussie!Fasen kollade ut dessa i måndags och då var det rea, den måste stoppat då. Slarvigt av mig. De är väl värda sitt fulla pris om du är sugen att kitta upp gubben.
Janne

Till top