Tävling Nilfisk SMART fönstertvätt

Samarbete och reklam med Nilfisk.
Nu kan du vinna denna grymma fönstertvätt!!
När Nilfisk skulle producera reklamfilm för sin fönstertvätt SMART så föll valet av skådis på Johanna. Riktigt kul och grymt jobbat. Filmen hittar du HÄR 
Så här ser fönstertvätten ut.
Här är lite behind the scenes från inspelningen. De höll på en hel dag för 25 sekunder film, ett tuffare jobb än man tror.
Grym skådis ❤️ (null)Nu skall ni läsare få chansen att vinna en egen fönstertvätt. Gör så här:
  • Gilla och kommentera detta inlägg. Kommentar likt "jag tävlar" funkar alldeles utmärkt. Var noga med att ange korrekt e-mail så jag kan få tag på dig om du vinner.
  • Dela inlägget på din Facebook (japp, du behöver FB för att vara med)
  • Frivilligt att gilla Nilfisk FB-sida ( ← klicka länken)
Tävlingen avslutas 8/2 kl 23:00 och vinnare presenteras 9/2 kl 23:00 i ett nytt inlägg på bloggen.
Passa på att klicka i följ på min Youtube kanal, det är där jag lagt videon.
 
Lycka till, vi tävlar ut tre stycken så vinstchanserna är extremt goda!
 
 
 
 
#1 - - Anja:

Jag är med och tävlar. [email protected]

Svar: Japp, det är du!
Janne Fors

#2 - - Anonym:

Jag vill vara med och ha chansen 🙌🏼

Svar: Härligt, du är med!
Janne Fors

#3 - -

Meethz..nu kanske man ser ut genom fönstret 🤡🤡

Svar: Japp, nu har du chansen!
Janne Fors

#4 - - Anonym:

Vore ju fint för syns skull ut inne från fönstren , jag tävlar

Svar: Grymt, du är mé!
Janne Fors

#5 - - Anonym:

Klart jag tävlar...🤟🏽

Svar: Härligt!
Janne Fors

#6 - - klaradenbästa brodal:

Klart jag tävlar ...🤟🏽

Svar: Klart du gör!
Janne Fors

#7 - - Annika Nilsson:

Vill också va mä å tävla‼️

Svar: Det är du!
Gilla och dela 😃👍🏼
Janne Fors

#8 - - Annika :

Vill vinna för den verkar riktigt bra! Håller tummarna!

Svar: Toppen, du är med!
Janne Fors

#9 - - Stina Polvi:

Det vore härligt- kanske tom JAG skulle få fönstrena rena :) <3 Just nu får min man ta dem, jag bryteri hop över dem :) Håller tummarna !

Svar: Haha, du är med!
Janne Fors

#10 - - Monika Söderström:

Är med och tävlar, vill ha en ny fönstertvätt i vår!

Gillar din blogg, kör hårt!

Svar: Tack, du är med!
Janne Fors

#11 - - Anonym:

Nu blir det roligare att tvätta fönster! ;) [email protected]

Svar: Kul, du är med!
Janne Fors

#12 - - Håkan Rosén :

Är med och tävlar. Håller tummarna för vinst.
[email protected]

Svar: du är med!
Janne Fors

#13 - - annbengtson.blogg.se:

Självklart är jag med och tävlar 😀😀

Svar: Du är med!
Janne Fors

#14 - - Evalena:

Gärna med hoppas på tur

Svar: Du är med!
Janne Fors

#15 - - Jessica hellström:

Jag är med och tävlar, grym vinst ju :-)
[email protected]
Jag gillar och delar vidare på Facebook

Svar: Kul, du är med!
Janne Fors

#16 - - Inger:

Är med och tävlar! 👍

Svar: Du är med!
Janne Fors

#17 - - Jessica M Andersson:

WOW, jag är helt klart med! 😀

Svar: Du är med!
Janne Fors

#18 - - Ulrika:

Wow, detta är verkligen en dröm för mig! Fönstren från 60-tal som e så svåra att få fina, hpppas på hjälp från #nilfisk [email protected]

Svar: Du är med!
Janne Fors

#19 - - Anonym:

Är med o tävlar!

Svar: Du är med!
Janne Fors

#20 - - Anonym:

Yes, jag tävlar! 🙌🏻😃 helen@fantastiskatider

Svar: Du är med!
Janne Fors

#21 - - Lisalill:

Klart jag är med! om jag kommer ihåg allt nu då! Gilla, dela....

Svar: Haha... du är med
Janne Fors

#22 - - Sofia:

Jag är med och tävlar.

Svar: Du är med!
Janne Fors

#23 - - Anonym:

Ja, jag vill tävla. Det vore en dröm, jag kan verkligen inte lära mig att putsa fönster? Kanske det funkar med den här? [email protected]

Svar: Du är med!
Janne Fors

#24 - - Tommy Ax:

Klart jag är med!
Kan äntligen bli roligt att putsa fönstrena här hemma. :)

Ha det fint,
Tommy
[email protected]

Svar: Grymt, du är med. Missa inte dela på Facebook 👍🏼
Janne Fors

#25 - - Maria B:

Men WOW vilken tävling och faktiskt en DRÖMVINST, vi bor i ett relativt nytt hus med mkt fönster och högt till tak med stora fönsterpartier, 5.5 m högt åh med sjöutsikt så skitiga fönster är absolut inget kul & de är alltid ett jäkla liv när jag vill min man ska tvätta fönstrena....Så hoppas på tur i din generösa tävling...

Så kanske han tvättar mer än gärna då de ser så himla enkelt ut...Hoppfull kram i din generösa tävling..

Svar: Du är med och vinner du så kommer ni båda vara glada, det ser jag :)
Janne Fors

#26 - - Annica Berndt:

Är med o tävlar!

Svar: Japp, det är du!
Janne Fors

#27 - - Liselotte Karlsson :

Tvålar och Delat på Fb

Svar: Älskar att du tvålar, du är med!
Janne Fors

#28 - - Titti skarp:

tävlar
delat offentligt på fb

Svar: toppen, du är med!
Janne Fors

#29 - - Anonym:

Med och tävlar!

Svar: Bra, du är med
Janne Fors

#30 - - Carina Gerdin:

Klart jag är med <3 Delar på min fb.sida som Carina Gerdin.

Svar: Kanon, man måste ha delat på FB för att kunna vinna :) Du är med.
Janne Fors

#31 - - Ann-Sofie:

Är gärna med och tävlar för att förhoppningsvis få lite mer tid över till annat med sambo och hans tre barn, samt att vi kanske kan se ut från den inglasade balkongen nu i vår :)

Svar: självklart, du är med!
Janne Fors

#32 - - Klart jag är med och tävlar om denna super bra grej till rena fina fönster 😊:

Självklart är jag med och tävlar om denna super bra grej till rena fräscha fönster. Hoppas på vinst😀

Svar: Härligt, du är med!
Janne Fors

#33 - - Anonym:

h

#34 - - Jerker:

Den vore perfekt med alla våra fönster :)

Svar: Du är med!
Janne Fors

#35 - - Anonym:

Jag är med och tävlar. Delat på fb. Annica beda nilsson

[email protected]

Svar: Du är med!
Janne Fors

#36 - - Camilla Sandmark:

Oj, hur grymt skulle det inte vara att få hem en sådan här? Jag kan villigt erkänna att det är bland det värsta jag vet att putsa fönster så all hjälp till ett bra resultat mottages tacksamt!
Gillar och delat!

Svar: Du är med!
Janne Fors

#37 - - Annica T:

Ååååp vad jag vill vinna. För både krille och jag hatar att tvätta fönstrena, så därför skiter vi i det och nu kan man knappt se ut- not good. Jag delar, gillar såklart! Ha det bäst! Bamsekram

Svar: Tack Annica, du är med!
Janne Fors

#38 - - Anonym:

Jag måste bara tävla här. Det börjar bli jobbigt att se ut, har hört att denna mackapär kan få även mig att lyckas med fönsterna.. 😳🙈 eufori!

Svar: Det kan den, du är med.
Janne Fors

#39 - - Malin:

Jag är med! Med två små barn (3 och 1 år gamla) så skitas fönster ner snabbt, så detta vore guld hemma hos oss!

Svar: Kanon, du är med!
Janne Fors

#40 - - Anonym:

Jag vill vinna denna till min älskade dotter😍❤

Svar: Då får du kommentera med din mail och så klart dela på FB
Janne Fors

#41 - - Mallan:

Jag är med och tävlar!!! Vem vill inte ha rena snygga fönster🙌☺️

Svar: Exakt, du är med.
Janne

#42 - - Malin:

Jag är med på tävlingen! [email protected]

Svar: Du är med.
Janne

#43 - - Malin Svensk Björck :

Jag är gärna med och tävlar 😃 Delat på Facebook och gillat nilfisk sida, Malin Svensk Björck.
Ha en härlig dag!

Svar: Du är helt klart med!
Janne

#44 - - Susanne:

Är med och tävlar, delat på Facebook,
[email protected]

Svar: Kanon, du är med.
Janne

#45 - - Ingegerd Rönnlid:

Nu kanske till och med jag kommer att se bättre ut! Jag är med.

Svar: Härligt, du är med!
Janne

#46 - - Mamma/Mormor:

Jag är jättegärna med..... :-)

Svar: De är du.
Janne

#47 - - Magnus Andersson:

Jag är gärna med i tävlingen om denna åtråvärda vinst 😃
Har delat på Facebook samt gillat Nilfisk sida

Ha det gott!

Vänliga hälsningar / Magnus

Svar: Du är med Magnus!
Janne

#48 - - Anonym:

Jag är med!

Svar: Japp, det är du.
Janne

#49 - - Ida F:

Delat på Facebook och håller tummarna för vinst så vi slipper skämmas för våra smutsiga fönster nästa gång vi bjuder hem vänner ;)

Svar: Kanon, du är med!
Janne

#50 - - Annika Nilsson:

Fantastisk tävling! Jag är med! Gillat o delat (2 ggr !) på Facebook!

Svar: Dubbelt så bra, du är med!
Janne

#51 - - Louise Tibblin:

Hade varit perfekt på jobbet!

Svar: Du är med!
Janne

#52 - - Margaretha:

Jag är med o tävlar! Detta är vad mina fönster behöver ;)

Svar: kalas, du är med!
Janne

#53 - - Ann-Charlotte Larsson:

Hej!
Jag är gärna med och tävlar,
mvh
Ann-Charlotte

Svar: Toppen, du är med!
Janne

#54 - - Julia Berg:

Självklart vill jag vara med! 😍 gillar inlägget, Facebooksidan och har tipsat om tävlingen (i ett offentligt inlägg) på min egen fb. Nu håller jag tummarna för en smidigare fönstertvätt i framtiden 🙏🍀 juliaberg @ Hotmail.com

Svar: Toppen, du är med!
Janne

#55 - - Anna:

Att få fönsterna fina är SÅ SVÅRT! VILL HA denna vinst!!!

Svar: Kul, du är mé
Janne

#56 - - Jimmy :

Självklart är jag med och tävlar. Har inte tvättat vissa fönster på tre år pga att det är så pass tråkigt

Svar: Haha, få är det dags. Du är mé
Janne

#57 - - Anneli:

Jag vill vara med Vore underbart Kanske det blev kul med att putsa fönster Allt fint! Anneli

Svar: Kanon, du är med
Janne

#58 - - Sara:

Men gud vilkens vinst! Vore perfekt för den lata mamman att använda för att få bort barnens handavtryck på fönstren 🤗 jag är med!

Svar: Härligt, du är mé
Janne

#59 - - Ida:

Är med! :)

Svar: Härligt, du är med
Janne

#60 - - Maria:

Självklart är jag med och tävlar om denna fina fönstertvätt.

Svar: Kul, du är med
Janne

#61 - - Olle:

Jag tävlar

Svar: Kanon, du är med
Janne

#62 - - ElinD:

Vore ju skönt att få putsa fönstren ngn dag! Det har ju inte prioriterats med spädbarn och 3-åring hemma direkt! Vore SÅ Nice 😍

Svar: Du hann med!
Janne

Till top