Keep your eyes on the prize

(null)
In times of reflection it's always key to keep your eyes on the prize and to follow your heart ❤️
This picture capture the words perfectly, don't you agree?
Tyckte den engelska texten satt så gott i munnen så jag kunde inte låta bli, vad jag säger är:
När du tar dig tid att reflektera så är det viktigt att alltid hålla ögonen på priset och att följa ditt hjärta ❤️
Bilden fångar den känslan exakt, eller hur?
Har en liten förkärlek till dessa blå RayBan aviators som ger så sköna relexer. Vad vill jag då säga med min filosofiska öppning? Jo att det nu när jag bestämt mig för att ge mig in i den digitala världen tillsammans med Johanna så känns det fantastiskt att följa mitt hjärta både hand i hand med henne och att följa min dröm att få fart på något eget. Jag är glad att ni hänger med, jag svarar gärna på frågor om både ditt och datt som ni undrar över.
Här kommer två reflektionsbilder till. 
Nu får det räcka, som ni ser så är jag lyckligt lottad att ha en fantastisk kvinna vid min sida. Har du också en fantastisk partner vid din sida så skicka gärna en hälsning i kommentarsfältet.
 

Janne #2018, #followyourdream, #johannatoftby.se, #raybanaviators, #tidförreflektion Permalink4
#1 - - Ann-Sofie:

Efter flera år av relationer som inte varit bra, så lever jag äntligen tillsammans med min sambo och hans tre barn sedan tidigare och har verkligen aldrig mått bättre än jag gör nu. Låter klyschigt men är sant! Min bästa vän, min partner, min stora kärlek. Det finns inget som är bättre än att vara här och nu tillsammans med dessa människor

Svar: Härligt att höra Ann-Sofie! Det kan ta ett tag innan man hittar sin pusselbit men ger man inte upp så lyckas man, grattis :)
Janne Fors

#2 - - Anonym:

Jag lever i en underbar relation med min fru, dotter och framför allt med mig själv. 🖒

Svar: Härligt ❤️
Janne Fors

#3 - - Karin:

Tycker det är kul att du har en egen blogg.
Hoppas att det inte är så mycket reklam även om det är nödvändigt och bra ibland.

Tycker du passar bättre i det långa håret ser mycket yngre ut.Trevlig helg.

Svar: Tack Karin 🙏🏽👍🏼
Janne Fors

#4 - - Mallan:

Jo, men visst har jag det! Denna fantastiska partner må vara din son, hihi! Bästa bästa! ❤️

Svar: Haha, keep your eyes on each other ;)
Janne Fors

Till top