Kryssning i Karibien och äventyr i Florida

 
Idag bokade vi flygbiljetterna! Johanna skall göra ett jobb för Royal Caribbean över påsk, en lyxig kryssning som hon tar med sig sina döttrar och mig på. Efter det skall vi hänga i Miami en stund innan tjejerna åker hem till skola och jobb medans vi fortsätter söderut till the Key´s.
 
 
Nu får jag chansen att visa darling mina smultronställen här nere, skall bli härligt. Bara känslan att åka cab ut på broarna är grym.
 
 
 
 
Dagarna i Miami blir också härliga, vi bokar något trevligt hotell på South Beach.
 
 
 
 
 
Kanske en fiskesväng också, älskar verkligen Big Game fiske.
 
 
Kan nog tänka mig att tjejerna röstar in ett stopp på Sawgrass Mills också, jag får nog ligga i för att få igenom all mina idéer haha...
Men skönt skall det bli, det kan jag lova.
 
 
Resor #florida, #johannatoftby.se, #keywest, #miamibeach, southbeach Permalink0
Till top