Nu får ni hålla ställningarna

(null)
Tokigt att lämna Sverige mitt i slutspelet men nu har jag checkat ut från kontoret och kommer inte tillbaks igen på nästan fyra veckor. Kommer självklart streama alla Frölundas matcher och är hemma i tid för finalspelet. En märklig känsla måste jag säga, fast väldigt inspirerande också. På denna resan så skall vi förutom att njuta av sol, värme, palmer och varandra också planera framåt för mitt nya liv efter Nilfisk. Johanna kommer jobba stenhårt med sin bok.  (null)
Jag kommer så klart fortsätta med bloggen, fortsätta att förnya vår webshop  och jobba med lite olika säljuppdrag. Får ofta frågan vad jag skall göra när jag slutat på Nilfisk och skall vara ledig. Ledig?!? Kommer ha mer att göra än någonsin, kommer dela med mig här. Kanske lyckas jag inspirera någon att också följa sitt hjärta. Häng med på vår resa, först nu i Florida och Karibien men även framåt. 
(null)
Vi hörs snart igen
Hälsningar från en som fortfarande inte tänkt ut packningen 😜
 

Till top