Nätverk och solstollar

I morse startade jag dagen med ett gott hockeypass i Slottskogsrinken, går inte komma ifrån att det känns udda att ta på sig hockeyutrustning i 28graders värme och strålande sol. Men väl på is så känns det som den mest solklara sak i världen. Hamnade tyvärr lite trångt vid sarg vid ett tillfälle och drog ryggen lite så just nu rör jag mig som en krympling. Räknar med att det släpper snart, skall ju snart på hockeycamp i New York.
Bilden ovan är från Brasserie Lipp och ett mycket spännande och trevligt lunchmöte med Henrik. Vi diskuterade försäljning, rekrytering och tillväxtstrategier. Man mår bra av att utbyta erfarenheter och just Henke brinner för att alltid prestera mer och bättre. En sann inspiratör helt enkelt.
Efter en god långlunch så var det dagsför ytterligare ett spännande möte, en ny typ av samtal och en erfarenhet för mig som jag kanske kan berätta om lite längre fram. Efter det så blev det en skön eftermiddag/kväll i trädgårdsföreningen. Det verkligen myllrar av folk där dessa högsommardagar som vi har nu. Jag har min speciella plats där jag njuter av solen när jag inte vill ta mig ut till havet. Med en skön pod i lurarna eller lite go musik så är det som att vara på beach club.
Ikväll är det fokus på hockey VM och matchen Sverige vs Ryssland.
Go Sweden!!
#1 - - Anonym:

https://my.izwop.com/hockey-academy/bc-45308

Svar: Snyggt!!
Janne

#2 - - Anonym:

Hej var modigt gjort

Svar: Tack, ibland får man ta en chans och hoppa ut i verkligheten.
Janne

#3 - - Annette:

Läser mindre och mindre bloggar men har några stycken som jag verkligen gillar och inte vill släppa. Självklart så är din och Johannas två av dom. Tufft av er att göra det ni vill och brinner för. Underbart att få hänga med på era resor😊, bra blandning på innehållet och fina bilder.
Ha det bäst!
Solig hälsning från Kreta☀️

Svar: Tack snälla Annette, kul att du gillar och kul att du skriver. Njut av semestern!
Janne

#4 - - Anonym:

Härligt och stort lycka till! Roligt med människor som vågar, övertygad om att det kommer bli toppenbra! Vire roligt om du ville dela med dig då och då av dina erfarenheter från ledarskap och försäljning. Du verkar vara en grym person och övertygad om att du har massor av erfarenhet och inspiration att sprida! Soliga och varma hälsningar från en trogen Johanna-följare

Svar: Tack, det skall jag absolut göra. Har du något speciellt du undrar så fråga på här inne i bloggen. Uppskattar samtalen här inne 😃
Janne

#5 - - Jeanette :

Hej,

Jag följer både dig och Johanna, roligt att ni följs åt! Jag är nyfiken på vad det är för säljuppdrag du åtar dig? Jag är själv påväg att starta eget som underkonsult inom coachning då jag har en bakgrund som beteendevetare. Jag kommer att starta upp verksamheten i Skövde om allt går som det ska.

Bästa hälsningar/Jeanette


Svar: Hej
Vad kul att du också blir egen! Kommer berätta mer om vilka uppdrag jag jobbar med och vill jobba med längre fram. En stor bit är att hjälpa företag som vill in på den marknad som jag verkat på och där jag har ett stort nätverk.
Lycka till!
Janne

#6 - - Anonym:

Jag tycker det är så kul att du börjat blogga! Du har ju bästa förutsättningar med Johanna vid din sida! Kul med en man som slår sig in :) jag arbetar för tillfället på en affärsresebyrå men har startat mitt eget häsloföretag vid sidan om. Det går väl inte framåt så som jag hade önskat men jag har lovat mig själv att hålla ut och lita på processen. Vill man något måste man satsa! Letar för fullt ett annat jobb där jag kan jobba kortare dagar för att få mer tid över till mitt företag så vi får se hur det tar sig! Heja dig och lycka till! :) kram Emely

Svar: Hej och tack Emely!
Lycka till med dina egna utmaningar, hoppas att du hittar en tjänst med deltid så du kan satsa ännu mer tid på det du brinner för, hälsan är viktig!
Kram J
Janne

Till top