Internationella mansdagen

Idag är det internationella mansdagen, en dag som firats sedan 1999. Dagen avser att fokusera på pojkars och mäns hälsa, uppmärksamma mäns bidrag till samhället, förbättrade relationer samt lyfta fram positiva manliga förebilder. Detta går hand i hand med Movembers arbete så därför vill jag åter igen lyfta fram de aktiviteter jag gör för att samla in pengar.
 Jag har tre biljettpaket till Rolandz ute på Tradera, ni hittar dem HÄR Dessa biljetter säljer jag i samarbete med 2Entertain och hela intäkten går till insamlingen. Jag är glad och stolt över att blivit kontaktad av dem och ombedd att göra detta. Har ni sett showen? Om inte så hugg ett av paketen och gå. Ni kommer skratta tills ni kiknar!
Jag har också ett paket från Mölndals Däckservice ute. Ett hjulskifte inklusive förvaring. Ni hittar det HÄR Alla kan göra något, tveka inte att kontakta mig om ni vill göra något i samarbete med just min insamling. Patrik Hellberg från Tredrag har skänkt en tavla som jag skall lägga upp på auktion och Marek Sveander har skänkt en lyxig dusch från Gustafsberg som också kommer upp i veckan. Ha nu en fantastisk dag och ta hand om dina män runt ikring dig! Avslutar med två soliga bilder från morgonens PW.
Solen skiner ALLTID i Göteborg.
Carpe Diem
Till top