Movembermatchen

När jag fyllde 50 år så fick jag en hockeyhelg av Ida, Erik & Malin. Och nu är det dags, back to back möte med Färjestad och Movembermatch, kunde inte vara en bättre timing!
Slutsålt i Scandinavium och ett jäkla drag. I och med att det var den årliga Mvembermatchen så blev jag kontaktad både av Frölunda och Movember Europe med frågan om jag ville säga några ord om Movember och insamlingen. Så klart jag ville.
Vi började vid rinkside innan matchen. Då blev det mycket prat om hockeyn och den kommande matchen. Jag fick även chans att tippa resultatet och jag hade god feeling så jag sa 5-1 till Frölunda. Matchen började i rasande tempo och efter bara fem minuter ledde vi med 2-0. Snacka om bra start på en fredagskväll! I andra perioden så tog Färjestad över lite och lyckades peta in en puck så när det var dags för vårt andra snack på jumbotronen stod det 2-1.
Nu blev det fokus på Movember, på vad pengarna går till och hur lätt det är att vara med och hjälpa. Jag tog så klart också chansen att promota min insamling och de aktiviteter som jag gör för att få in så mycket pengar som möjligt. Vill ni vara med och bidra så kan ni göra det via: http://mobro.co/jannefors I skrivande stund är min Movemberinsamling störst i Sverige och det är tack vare alla er som är med och bidrar! TACK!
Ida var med ner i spelargången och fotade, kul att ha lite bilder från vårt snack.
Hur gick det då i matchen? Det blev 4-1 och var bud på femman så jag var nära att få in tipset. Nu blir det frukost och sedan drar vi upp till Karlstad för match två i mötet. Tror på seger där med, runt klockan 20:30 så vet vi!
Karlstad, here we come!
Till top