Sportsöndag i solenskenet

Gött att få en fråga på messenger från Micke.... Vill du hänga med och kolla fotboll? Han vet att jag inte kan nått om bollsparkning men han hade också ett ess i rockärmen, mingel med sponsorerna, gott att äta och kanske en öl. En sån kille, det är precis så man lockar in till fotboll, 100% rätt! Micke är partner med Häcken med sitt bolag Lindholmen Event som kör Oktoberferst i veckan, missa inte det!
Kred till BK Häcken som höll ett bra event innan matchen där man lät sponsorerna ta plats och även gav motståndarlaget en chans att snacka. Riktigt bra uppstyrt!! Extra kul att träffa en massa gamla bekanta, Eken & Croona för att nämna några. Joakim Geigert snackade med Malmös Daniel Andersson t.ex. Allt resulterade också i ett nytt möte på tisdag då Frölunda spelar CHL-match mot Ålborg. Blir en höjdare det också! Innan Micke hörde av sig hann jag med en rtiktigt skön PW runt stan, en extra lång bara för att det var så gött väder.
Och efter matchen, som för övrigt slutade med 1-1 så var det dags för nästa fyspass. Sunday Night Hockey.
Jag behövde inte ens flytta bilen, arenorna ligger vägg i vägg. Känner att jag kan tänka mig att kolla match där igen faktiskt. Speciellt om sällskapet blir lika trevligt. Har ni inte kollat match på BravidaArena så gör det, ett rikigt fint bygge!
Hockeyn blev en jämn tillställning som svart vann med 12-12 till slut. Obs, ingen felskrivning :)
I morgon skall jag försöka hinna med ett körpass på Kramérs inför uppkörningen, det är nära nu!
Starx nedsläpp mellan New York Rangers och Carolina Hurricanes. 
Heads Up!
 
Sport/Träning Allsvenskan, BKHäcken, BravidaArena, Hockey, LindholmenEventochNöjen, MalmöFF, Mingel, PW, Sportsöndag, bokasport Permalink1
#1 - - Anonym:

Det blev en riktig sport söndag för dig då, kul 👍🏽😊
Fina bilder du delar med dig av. Kul att se 😊
Ha en bra måndags kväll
Hälsningar Sandra

Svar: Tackar Sandra! Jag får erkänna att jag hade kul på matchen, tycker också att Bravida Arena var en bra arena. Man kom nära spelet och det var kul. Sedan var sällskapet top notch!
Janne

Till top