Roadtrip till Skåne

Idag bar det av till Skåne och ett par spännande möten. Första stopp blev Malmö och där sken solen från klarblå himmel och det var riktigt varmt. Tror det var närmare 25 grader! Kul att komma igång med lite affärsmöten efter sommaren, det gick bra och var riktigt kul. Efter mötet så vände jag näsan norrut igen och åkte till Helsingborg. Där träffade jag en gammal kompis som också ville kika på vad vi skulle kunna hitta på frammåt tillsammans. Jag måste säga att det var en riktigt bra tur till skånde. Jag toppade av den med ett besök på Helsingborgs fina strand.
Fortfarande varmt och skönt i det klara vattnet. Denna strand är riktigt fin, kolla in den om ni har vägarna förbi!
Resor, Tips Göttmos, Helsingborg, Malmö, Roadtrip, Skåne, SommarISeptember, businessneversleeps Permalink2
#1 - - Maria i Kalmar:

Är det vid Gröningen du knör ner fötterna i sanden? 🤔🙂

Svar: Bra fråga! Strax norr om färjorna :)
Janne

#2 - - Maria i Kalmar:

Gröningen 😀 jag har bott i Landskrona i 25 år, i Åstorp i 3 år, är typ cykelavstånd till Hbg 😀 varit där mycket...mina syskon bor i eller omkring Hbg

Svar: Vackert som tusan var det Maria :)
Janne

Till top