Jag firar 40års jubileum på Göteborgsvarvet

(null)
Ja alltså fyrtionde året som jag INTE springer. En strike jag inte kommer bryta, finns ingen som har en längre nämligen.  (null)
(null)
Men man måste älska eventet! I år är över 60 000 löpare anmälda och fler än 200 000 hängivna supporters står längs banan, med det är Göteborgsvarvet ett av världens största långlopp. Sedan starten 1980 har över 1,4 miljoner löpare anmält sig till loppet. Jag är alltså ingen av dom.  (null)
Jag har dock promenerat längs den blå linjen som visar vägen massor av gånger så lite delaktig är jag väl allt ändå. 
Lycka till alla ni som inte är medlemmar i min exklusiva 40 klubb och som skall ge er ut i spåret idag.  Jag firar med hockey mot Schweiz, gött käk och kanske nån liten öl. 
Trevlig helg and keep on running 🏃🏼‍♂️🏃🏽‍♀️
#1 - - Ulrika Hultberg:

Jag har faktisktsett göteborgsvarvet. Det är ju folkfest. Jag ska också se hockey och käka gott.
Ha en trevlig dag.
Ulrika

Svar: Härligt!!
Janne

Till top