Att hitta ett presentkort i lådan

För ett knappt år sedan vann jag ett presentkort på Flexmassage på en tävling hos MixMegapol. Du kan läsa om det HÄR. Detta kort var på G att gå ut och jag hittade det av en slump i en låda. Då jag haft problem med höfter och ljumskar nu efter jag kört på hårt med hockeyn så passade det perfekt att ta en massage. Snabbt och smidigt bokat via deras hemsida, fick tid bara någon timme senare och Patrik på salongen vid Domkyrkan körde på hårt med mig. Man väljer själv vilken typ av massage man vill ha och just idag valde jag en tuffare behandling. Mindre mys mera fys om jag säger så. Skönt i alla fall och förhoppningsvis kan jag gå på is i morgon eller som senast på söndag igen. Fick rådet att stryka träning från schemat idag så ikväll blir det CHL i Frölundaborg .
Game On
Janne FlexMassage, HockeyProblem, KassaLjumskar, Massage, MixMegapol, Vinstregn Permalink0
Till top